«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

موسیقی مقامی خراسان علی‌اکبر دلنواز را از دست داد

  • کد خبر: ۱۷۰۰۷۳
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
موسیقی مقامی خراسان علی‌اکبر دلنواز را از دست داد
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از درگذشت هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی مقامی و آئینی استان، استاد «علی‌اکبر دلنواز» در تربت‌جام خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد روشندل اظهار کرد: وی از اعضای صندوق اعتباری هنر بود که پس از سال‌ها تلاش و فعالیت و کسب مقام‌های برتر در جشنواره‌های ملی سر به دیده تراب نهاد؛ علت مرگ وی کهولت سن و ایست قلبی عنوان شده است.

موسیقی مقامی خراسان یکی دیگر از پیشکسوتانش را از دست داد

وی با صدور پیامی درگذشت پیشکسوت موسیقی مقامی خراسان را تسلیت گفت، در این پیام آمده است:

انالله وانا الیه راجعون

هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی مقامی و آئینی، استاد علی‌اکبر دلنواز پس از سال‌ها تلاش و فعالیت و کسب مقام‌های برتر در جشنواره‌های ملی و بین المللی به دیار باقی شتافت.

کارنامه هنری وی گویای تلاش و پشتکار این هنرمند با اخلاق در فراگیری و اجرای صحیح و شفاف مقام‌های موسیقی نشان از ذوق و استعداد این هنرمند بزرگ بود.

اینجانب ضمن تسلیت به جامعه هنری کشور به خصوص فعالان عرصه موسیقی، دوستان، بستگان و بازماندگان به ویژه خاندان محترم دلنواز از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و آرامش ابدی مسئلت دارم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->